مورینیو در اینتر !
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : آرمان

 

مارکو ترونکتی پرووِرا» از سهام‌داران اینتر درهای این باشگاه را برای بازگشت احتمالی «ژوزه مورینیو» گشود؛ اما خاطرنشان کرد که اینتر به دنبال توز نیست.
«ژوزه مورینیو» که حالا سرمربی تیم رئال‌مادرید اسپانیا است،‌ در سال 2010 برای نخستین بار در تاریخ ایتالیا توانست سه جام را با اینتر به دست بیاورد. او دو سال را سرمربی نراتزوری بود و پس از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان که نخستین بار پس از 45 سال به دست می‌آمد، قراردادی چهار ساله را با تیم کهکشانی‌های مادریدی امضا کرد.

به گزارش اینتر دات آی آراین عضو هیأت مدیره در صحبت‌هایش گفت: «مورینیو با هواداران ما پیوند نزدیکی دارد، پس چرا دوباره به اینتر برنگردد؟ البته ما از رانیری و وضعیت موجود در باشگاه راضی هستیم، اما همواره برخی نکته‌ها در اولویت قرار دارند.» «باید بگویم حتا اگر بارسلونا همکاری‌اش را با گوآردیولا تمام کند، ما باز هم به دنبال وی نیستیم.»

اینتر پس از رفتن مورینیو از این باشگاه، برای پیدا کردن وی به مشکل برخورد. پس از او به ترتیب «بنیتز»، «لئوناردو»، «گاسپرینی» و هم‌اکنون «رانیری» سکان هدایت نراتزوری را به دست گرفتند. «ترونکتی» در دنباله سخنانش افزود: «رانیری تا حالا بسیار خوب بوده است. او به بازیکنان روحیه داده و آن‌ها را به راه درستی بازگردانده است. بازیکنان دوباره خودشان را پیدا کرده‌اند. روند رشد ما در رده‌بندی سری‌آ شگفت‌انگیز بود. حالا هر بازی مانند یک فینال به نظر می‌رسد و ما دوباره به رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار شده‌ایم.»

اینتر حالا با شش امتیاز کم‌تر از یوونتوس، در رده‌ چهارم سری‌آ قرار دارد. گفته می‌شد در پنجره زمستانی خرید و فروش بازیکن، نراتزوری «کارلوس توز»، مهاجم آرژانتینی و جنجالی منچسترسیتی را خواهد خرید. «ترونکتی» درباره این موضوع نیز حرف‌هایی برای گفتن داشت: «ما دیگر به دنبال توز نیستیم. بازیکنان بزرگ اینتر از آسیب‌دیدگی برگشته‌اند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه توز بازیکن بزرگی است، اما دیگر علاقه‌ای به امضا قرارداد با او نداریم.»
وی در دنباله صحبت‌هایش به موضوع داغ این روزهای اینتر، یعنی احتمال جدایی موتا از اینتر نیز اشاره کرد: «آیا موتا از اینتر خواهد رفت؟ ما چیزی در این باره نمی‌دانیم. باشگاه درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. او یک قهرمان به شمار می‌آید و برای اینتر بسیار تأثیرگذار بوده است.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 2605
بازدید کل : 44662
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1